IMG ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۰۰۳۸۲۰ 266x300 - تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها

تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها

تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها

ویدئو وال‌ها، تلویزیون‌های شهری، یا تی وی بک استیج‌ ها، محصولاتی می‌باشند که در حال‌ حاضر در زمینه‌های گوناگونی از آن‌ها بهره گرفته می‌شود. در واقع می‌توان گفت که این محصولات می‌توانند برای پیشرفت هر کسب ‌و کاری مناسب و مفید باشد و روند اطلاع ‌رسانی را آسان‌تر کنند. انواع متفاوت تلویزیون شهری درست مانند تلویزیون‌های عادی می‌باشند اما اندازه آن‌ها نسبتاً بزرگ‌تر است. از این محصولات معمولاً برای اطلاع‌ رسانی و تبلیغات در زمینه‌های گوناگون و متنوعی بهره گرفته می‌شود. به واسطه امکان پخش هر نوع تصویری در ویدئو وال‌ها، شما می‌توانید با توجه به هدف خود از انواع متفاوت این تکنولوژی در زمینه‌های گوناگونی بهره ببرید.
یکی از کاربردی ترین و تاثیرگذارترین زمینه استفاده از تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی، کافه‌ها و همچنین رستوران ها می‌باشد. در ادامه برای شما خواهیم گفت که با استفاده از انواع متفاوت تلویزیون شهری شما چگونه می‌توانید در تالارهای پذیرایی، کافه‌ها و همچنین رستوران‌ها، کسب ‌و کار خودتان را گسترده‌تر کنید و جذب مشتری بیشتری داشته باشید. اگر به‌ دنبال فهمیدن تأثیر استفاده از ویدئو وال‌ها در این در مراکز پذیرایی هستید، با ما همراه بمانید.

2023 08 08 at 00.16.15.056 300x283 - تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها
تاثیر استفاده از تلویزیون شهری و ویدئو وال در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها

چرا بهتر است در تالار پذیرایی ، کافه رستوران ها و سایر مراکز خدماتی ، از تلویزیون شهری و تی وی بک استیج بهره ببریم

با شناخت میزان تأثیر استفاده از ویدئو وال ها در مراکز خدماتی مثل کافه رستوران ها و تالارهای پذیرایی که روزانه پذیرای افراد زیادی هستند، شما می‌توانید تصمیم عاقلانه‌تری بگیرید. معمولاً افراد برای اهدافی به جز خوردن غذا نیز به مراکز خدمات پذیرایی مراجعه می‌کنند. برای مثال یکی از مهم‌ترین این اهداف، مشاهده فیلم‌های جذاب و بازی‌های ورزشی در این مراکز است. در این شرایط است که شما می‌توانید با استفاده از انواع متفاوت تلویزیون شهری، راحت‌تر به جذب مخاطب بپردازید و میزان درآمد خودتان را بیشتر کنید. اگر قصد دارید تا بیشتر در رابطه با تأثیر استفاده از ویدئو وال در مراکز خدمات پذیرایی بدانید، با ما همراه باشید.

امکان نمایش تصویر غذاهای منو

یکی از مهم‌ترین تاثیرات استفاده از ویدئو وال در مراکز پذیرایی، امکان به نمایش گذاشتن تصویر غذاهای موجود در منو می باشد. در بسیاری از موارد، نمایش داد این تصاویر میتواند به مشتریان کمک کند تا راحت‌تر تصمیم خود را در رابطه با سفارش مد نظرشان نهایی کنند. درست است که نام غذاها در منوی شما آورده شده، اما نمایش دادن تصویر غذاهای احتمالی می‌تواند روند تصمیم ‌گیری را برای مشتریانتان راحت‌تر کند.
اگر مرکز خدماتی شما در یک محل پر رفت‌ و آمد قرار دارد و شما روزانه پذیرای مشتریان زیادی هستید، می‌توانید با استفاده از تلویزیون شهری جذب مخاطب بیشتری داشته باشید. علاوه ‌بر این موضوع، هر چه تصویر نمایش داده توسط شما جذاب‌تر باشد، افرادی که تصمیم خود را برای استفاده از خدمات شما جدی نکرده‌اند راحت‌تر می‌شود. همه ما انسان‌ها اگر چیز خوش‌مزه‌ای ببینیم، هوس می‌کنیم تا آن را بخوریم. همین غریزه ساده در میان همه ما انسان‌ها، می‌تواند به‌ عنوان یک ابزار کاربردی برای پیشرفت کسب ‌و کار شما مورد استفاده قرار بگیرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید، به خرج دادن کمی هوشمندی است.

امکان مشاهده برنامه ها و مسابقات به صورت جمعی

از دیگر تاثیرات استفاده از تلویزیون شهری در مراکز خدماتی مثل کافه رستوران‌ها، میتوانیم به میل افراد برای مشاهده‌ی برخی برنامه‌ها و مسابقه‌های ورزشی اشاره کنیم. تلویزیون‌های شهری معمولاً در اندازه‌ی بسیار بزرگ‌تری نسبت ‌به تلویزیون‌های عادی دارند. همین موضوع باعث می‌شود تا هیجان دیدن مسابقات ورزشی و برخی برنامه‌ها در این تلویزیون‌ها بسیار بیشتر ‌شود. در این شرایط برخی از افراد علاقه دارند تا به‌ صورت جمعی به‌ همراه دوستان یا اعضای خانواده‌شان در یک محیط آرام از یک مسابقه ورزشی و یا یک برنامه دیدن کنند و از این کار لذت زیادی ببرند. شما می‌توانید با ارائه ویژه‌ برنامه‌های گوناگون هنگام پخش مسابقات ورزشی جذاب، از این طریق پذیرای میهمانان زیادی باشید و درآمد خودتان را چندین برابر کنید. به‌ طور کلی در این زمینه همه ‌چیز به خلاقیت خود شما وابسته است. پس سعی کنید با بهره‌گیری از هوش سرشار خود، راحت‌تر به کسب سود بپردازید. 

IMG ۲۰۲۳۱۰۱۲ ۰۲۰۲۲۷ 300x224 - تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها
امکان تماشای مسابقات و برنامه های تلویزیون به صورت جمعی

امکان پخش فیلم های خاص با استفاده از تلویزیون شهری

این مورد بیشتر مخصوص تالارهای پذیرایی است. همان‌ طور که همه شما می‌دانید، در حال‌ حاضر بسیاری از زوجینی که در تالارهای پذیرایی مراسم ازدواجشان را برگزار می‌کنند، دوست دارند تکه‌هایی از فیلم‌ها و عکس‌های ازدواجشان را برای میهمانان به نمایش بگذارند. در این شرایط می‌توان با استفاده از انواع متفاوت تلویزیون شهری و تی وی بک استیج در اندازه‌های گوناگون، این نیاز تازه عروس دامادها را برطرف کرد. به این نکته توجه داشته باشید که شما به‌ عنوان فردی که مدیریت یک تالار پذیرایی را برعهده دارید، باید سعی کنید تا با مد روز و نیاز هر روزه‌ی افراد پیش بروید تا بتوانید راحت‌تر به جذب مشتری بپردازید. حتی اگر تالار پذیرایی شما از هر نظری دارای کیفیت قابل‌ قبول باشد، در صورت نداشتن تلویزیون شهری باز هم ممکن است برای افرادی که قصد دارند ویدئوهای ازدواج خودشان را به نمایش بگذارند گزینه مناسبی نباشید. همین موضوع می‌تواند شما را از لیست تالارهای مورد پسند عروس و دامادها حذف کند.

امکان به نمایش گذاشتن منو

از دیگر تاثیرات مثبت استفاده از ویدئو وال در تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها، ما می‌توانیم به امکان نمایش منو در تلویزیون‌ها اشاره کنیم. شما می‌توانید با پخش منو در این تلویزیون‌ها، دیگر نیازی به چاپ منوهای کاغذی نداشته باشید از این طریق در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. علاوه ‌بر این موضوع، پخش منو در تلویزیون شهری بسیار منعطف تر از ارائه منو به ‌صورت فیزیکی می‌باشد زیرا شما در تلویزیون‌ها امکان این را دارید که عکس و فیلم غذا و مواد استفاده شده برای پخت غذا و یا همچنین روند پخت برای مشتریان به نمایش بگذارید و همین موضوع می‌تواند روند جذب مشتریان را راحت‌تر کند. 

امکان پخش برنامه های تالار ، کافه رستوران و…

اگر شما در مرکز خدمات پذیرایی خود برنامه‌های خاصی را دارید، با استفاده از تلویزیون تالار می‌توانید زمان برنامه‌ها را به سمع و نظر مشتریانتان برسانید. برای مثال برخی کافه رستوران‌ها دارای پخش موزیک زنده هستند‌. شما می‌توانید با به خرج دادن کمی خلاقیت و نوشتن لیست فعالیت‌های خود در تی وی بک استیج ، اطلاع‌ رسانی خوبی به مشتریانتان داشته باشید.

2023 08 07 at 00.47.03.243 300x200 - تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها
امکان پخش برنامه های تالار و کافه رستوران و…

استفاده از تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها تازگی دارد

همان‌ طور که همه شما می‌دانید، دنیای امروز به‌ صورت مداوم در حال تغییر است‌. پس شما نیز برای ‌اینکه خود را با این دنیا وفق دهید، نیاز دارید تا با این تغییرات هماهنگ شوید. یکی از اقدامات حیاتی و مهم برای کسب ‌و کارهای خدماتی مثل تالارهای پذیرایی و کافه و رستوران ها، توجه به سلیقه مخاطب عام و استفاده از تجهیزات و ابزارهایی است که به درد مخاطب می‌خورد و به جذب بیشتر مشتریان کمک می‌کند. تلویزیون شهری یکی از این تجهیزات است که می‌تواند با هزینه‌های بسیار مقرون به‌ صرفه، به شما کمک کند تا پیشرفت سرشاری در مدرن‌سازی خدمات خودتان داشته باشید و از تأثیرات مثبت این مدرن ‌سازی نهایت استفاده را ببرید. پس به ‌طور کلی و حتی بدون در نظر گرفتن خدماتی که شما می‌توانید با استفاده از تلویزیون شهری به مشتریانتان ارائه دهید، استفاده از این محصول می‌تواند تأثیرات شگفت‌انگیزی در پیشرفت شما داشته باشد.

امکان برگزاری بازی های رایانه ای

شما می‌توانید با استفاده از تلویزیون شهری به عنوان تی وی بک استیج و برگزاری بازی‌ها در تالار‌های پذیرایی، کافه‌ها، رستوران‌ها و … مشتریان بی‌شماری را به سمت خود جذب کنید. علاوه ‌بر ارائه خدمات غذاخوری، شما میتوانید از این طریق برای خود درآمد داشته باشید. با توجه به میزان پرطرف‌دار بودن بازی‌های رایانه‌ای در دنیای امروز، این اقدام برای شما پیشرفت مالی زیادی به همراه خواهد داشت. این ایده، ایده‌ای بسیار پول‌ ساز است و می‌تواند به شما کمک کند تا درآمد خود را تنها با خرید یک تلویزیون شهری، چند برابر کنید.

Screenshot ۲۰۲۳ ۰۸ ۰۲ ۰۰ ۵۵ ۱۶ ۱۱۶ com.miui .videoplayer 300x138 - تی وی بک استیج ، تاثیر استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری در تالارهای پذیرایی و کافه رستوران ها
تی وی بک استیج

جمع بندی

در این محتوا به‌ طور کامل برای شما مشخص شد که تأثیر استفاده از ویدئو وال و تی وی بک استیج در تالارهای پذیرایی،  کافه‌رستوران‌ها و… چیست و شما چگونه می‌توانید از این طریق برای خود درآمد خوبی داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که تأثیر استفاده از تلویزیون شهری در مراکز خدماتی و پذیرایی، به خلاقیت و هوش خود شما وابسته است. این شما هستید که می‌توانید با ارائه محتواهای خوب در تلویزیون شهری خارج سالن ، به‌ صورت ناخودآگاه در ذهن مشتریانتان تأثیر مثبت بگذارید و کاری کنید که آن‌ ها دوباره برای استفاده از خدمات شما بازگردند.
علاوه ‌بر فراهم کردن یک بستر مناسب و محتوای عالی برای نمایش در تلویزیون شهری، شما باید سعی کنید که با توجه به فاکتورهای گوناگونی مثل خدماتی که ارائه می‌کنید، اندازه سالن پذیرایی و… با پرداخت قیمت تلویزیون شهری به تهیه بهترین و باکیفیت‌ترین انواع این محصولات بپردازید تا بتوانید میزان تأثیرگذاری این محصول را چند برابر کنید. علاوه‌ بر این موضوع، سعی کنید که پلتفرم‌های گوناگون را روی تلویزیون مد نظرتان نصب کنید تا امکان این را داشته باشید در صورت نیاز، خدمات باکیفیتی را به مشتریانتان ارائه کنید. در دنیای امروز، پیشرفت هر کسب ‌و کاری به هوش و ذکاوت مدیر آن کسب‌ و کار و استفاده از تجهیزات مدرنیته وابسته است.
اگر شما نیز به‌ دنبال جذب مخاطب سریع‌تر و راحت‌تر هستید، می‌توانید با تهیه انواع متفاوت قیمت تلویزیون شهری اهداف خود را عملی کنید. گروه صنعتی دلتا یکی از گروه‌های صنعتی معتبری است که با درنظر گرفتن مقرون به صرفه‌ترین هزینه ها به عنوان قیمت ویدئو وال، می‌تواند در زمینه تهیه انواع متفاوت این محصولات، به شما کمک کند.

https://www.pickcel.com/blog/benefits-of-using-video-wall-in-your-restaurant/

https://www.aufderworld.com/about-us/blog/entryid/13/why-install-a-video-wall-in-your-bar-or-restaurant

قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button