IMG ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۰۰۳۸۲۰ 266x300 - قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

در دنیای امروز ابزارها و تجهیزات گوناگونی تولید می‌شوند تا اطلاع رسانی راحت ‌تر شود. فرقی نمی‌کند که این اطلاعات باید در جامعه عمومی انتقال پیدا کنند یا قرار است در جوامع کوچک‌تر از تجهیزات انتقال اطلاعات بهره گرفته ‌شود. به ‌هر حال تولیدکنندگان همواره سعی می‌کنند تا بهترین محصولات را در این زمینه ارائه کنند. یکی از مهم‌ترین اختراعات بشر برای انتقال اطلاعات در فضای عمومی و نسبتا گسترده، با نام تلویزیون شهری شناخته می‌شود.

تلویزیون شهری که در برخی موارد با نام‌های ویدئو وال و تی وی بک استیج نیز از آن یاد می‌شود، یکی از تجهیزات و فناوری‌های کاربردی امروز است که در زمینه‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال ‌حاضر تلویزیون شهری می‌تواند در کنفرانس‌ها، محیط‌های آموزشی، پارک‌ها، میادین بزرگ، نمایشگاه‌های تجاری و… مورد استفاده قرار بگیرد.
اگر بخواهیم به زبان ساده برای شما بگوییم، تلویزیون شهری تلویزیونی بسیار بزرگ است که می‌توان گفت تنها مزیت آن نسبت ‌به سایر تلویزیون‌ها، بزرگ بودن آن است. یعنی هنگامی‌ که قرار باشد جمعیت زیادی از افراد به اطلاعاتی دسترسی داشته باشند، تی وی بک استیج انتخاب عاقلانه‌تری است. ما در ادامه این محتوا قصد داریم که بیشتر برای شما در رابطه با تلویزیون شهری و عوامل مؤثر بر قیمت این محصول شگفت‌انگیز صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه بمانید.

خارج سالن 1 300x201 - قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن
عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری و ویدئو وال

تلویزیون شهری چیست؟

قبل ‌از بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت این محصول، اجازه دهید برای شما بگوییم که اصلاً تلویزیون شهری چیست و چه تفاوتی با سایر تلویزیون‌ها دارد. ویدئو وال که همان‌ طور که از نام آن پیداست، یک صفحه‌ی بزرگ تلویزیونی است که با هدف به نمایش گذاشتن تصاویر و فیلم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید شما تصور کنید که این صفحه بزرگ از یک نمایشگر یکدست تشکیل شده، اما این تصور اشتباه است.
تلویزیون‌های شهری از چندین مانیتور ال‌سی‌دی یا ال‌ای‌دی تشکیل شده‌اند که کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و با تنظیمات خاص به انتشار تصویر میپردازند‌. هر کدام از این نمایشگر‌ها و قطعات کوچک‌تر، به انتشار بخش خاصی از یک ویدئو و یا تصویر می‌پردازند. این صفحات طوری کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که به‌ صورت هماهنگ کار کنند و به انتقال تصاویر با کیفیت بالا بپردازند. به این نکته توجه داشته باشید که به ‌طور کلی این محصولات کاربرد شگفت‌انگیزی در دنیای امروز دارند و می‌توانند تا حد بسیار زیادی برای کسب ‌و کارها و سازمان‌ها، کاربردی باشند.

انواع متفاوت تلویزیون شهری

در حال حاضر به واسطه برطرف کردن نیاز صد در صد بازار، تلویزیون شهری، در انواع گوناگون و متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. برای مثال دو دسته‌بندی مهم این تلویزیون‌ها شامل محصولات indoor و محصولات outdoor می‌شود. تلویزیون‌های outdoor همان ‌طور که از نام آن‌ها پیداست برای استفاده در فضای باز مناسب می‌باشند و با ویژگی‌هایی مثل ضدآب بودن و ضدضربه بودن، به مصرف ‌کنندگان کمک می‌کنند تا برای مدت زمان طولانی‌تری از این محصولات بهره ببرند. قاعدتا ضدآب بودن و ضدضربه بودن این محصولات، تأثیر زیادی در قیمت آن‌ها دارد. طرف دیگر، تلویزیون‌های indoor نیازی به قابلیت ضدآب بودن ندارند زیرا در فضای بسته مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این نمایشگر ها از لحاظ دیگری هم دسته بندی می شوند مثلا از لحاظ اندازه این تلویزیون‌ها در انواع گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند.
اندازه‌های متفاوت این محصول برای استفاده در محیط‌های خاصی مناسب می‌باشند.
علاوه بر موارد بیان شده، این محصولات با صفحات متفاوت مثل ال‌ای‌دی یا ال‌سی‌دی و با فناوری‌‌ های گوناگونی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

پروزه ها 300x200 - قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن
قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

مزایای استفاده از تلویزیون شهری

به ‌طور کلی انواع متفاوت تلویزیون شهری مزایای بی‌شماری دارند. دقیقاً همین مزایا باعث شده‌اند تا استفاده از این محصول در بسیاری از زمینه ها به یک ضرورت تبدیل شود.
قابلیت اطلاع‌ رسانی آسان، سادگی در استفاده، قیمت مقرون ‌به ‌صرفه، انعطاف‌ پذیری بالا، بالا رفتن کلاس کاری، جلب توجه بیشتر و … جزو آن دسته از فاکتورهایی هستند که می‌توانند شما را قانع کنند که چه برای پیشرفت در کسب و کار و چه برای بهبود اطلاع ‌رسانی، از این تلویزیون‌ها بهره ببرید.

عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که به‌ هنگام تهیه این محصولات ممکن است ذهن شما را به خود مشغول ‌کند، قیمت تلویزیون شهری می‌باشد.
قاعدتاً به واسطه سطح بزرگ این محصولات، شما باید هزینه نسبتاً بالایی را برای تهیه ویدئو وال‌ها پرداخت کنید. اما شناخت عوامل موثر بر قیمت ویدئو وال نیز می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیمات هوشمندانه‌ای بگیرید و تا آن ‌جا که می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشید. اجازه دهید در ادامه مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت تلویزیون شهری را با هم بررسی کنیم.

انواع تلویزیون شهری

از مهم‌ترین فاکتورها و عوامل مؤثر بر قیمت تلویزیون شهری، اندازه این محصول می‌باشد. قاعدتاً هر چه تلویزیونی که شما خریداری می‌کنید بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که ارتفاع و عرض این تلویزیون‌ها به نسبت یکدیگر تعیین می شوند و شما امکان این را دارید که این محصولات را در سایز بندی های متفاوت تهیه کنید.

آپشن های اضافه و فناوری پیشرفته

از دیگر فاکتورهایی که می‌تواند روی قیمت تلویزیون شهری تاثیرگذار باشد، ما می‌توانیم به آپشن‌های اضافی و فناوری‌های گوناگون اشاره کنیم. برای مثال اگر قرار باشد تلویزیون در محیط گرم و خشک نصب شود، باید حتماً دارای خنک کننده باشد. قاعدتا اگر محصولی که شما تهیه می‌کنید آپشن خنک‌ کنندگی داشته باشد، شما باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. از طرف دیگر اگر قصد داشته باشید تا این محصولات را در فضای باز مورد استفاده قرار دهید، نیاز دارید تا از تلویزیون‌های ضدآب بهره ببرید. و اگر تلویزیون شامل آپشن‌های پیشرفته باشد، قیمت آن بالا میرود.

تراکم پیکسل

هرچه تراکم پیکسل ها در تلویزیون شهری بیشتر باشد کیفیت تصویر بالاتر و در ادامه قیمت محصولی که شما می‌خرید نیز بیشتر می‌شود. پس هرچه تعداد پیکسل های موجود در تلویزیونی که تهیه می‌کنید بیشتر و تراکم آن‌ها نیز بالا‌تر باشد، شما باید هزینه بیشتری را برای خرید بپردازید. البته در این ‌صورت، کیفیت تصویر تلویزیونی که شما خریداری کرده‌اید به ‌شدت بالا خواهد بود و همین موضوع می‌تواند به ‌عنوان یک نکته مثبت در جلب توجه اطرافیان شناخته شود.

داخل سالن 1 300x152 - قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن
تراکم پیکسل ها و تاثیر آن بر قیمت تلویزیون شهری و ویدئو وال

برند قطعات تلویزیون شهری

نه‌ تنها برای خرید تلویزیون شهری، بلکه برای خرید هر محصول دیگری برند تولید کننده یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که می‌تواند در قیمت نهایی تأثیر گذار باشد. هر چه برند تلویزیون شهری که شما تهیه می‌کنید معروف‌تر و قدیمی‌تر باشد، قاعدتاً شما باید هزینه بالاتری را برای تهیه محصول بپردازید. از طرف دیگر برندهای محبوب و معروف معمولاً از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و جدیدترین متدهای تولید برای عرضه محصولاتشان بهره می‌برند و همین موضوع باعث شده تا قیمت نهایی این محصولات بالا باشد. علاوه ‌بر این موضوع، شما با خرید محصولات شناخته شده، امکان این را دارید که از خدمات پس ‌از فروش نیز بهره ببرید. این موضوع خیال شما را از بابت روند استفاده از محصول تا حد بسیار زیادی راحت می‌کند.

نوع نمایشگر

قاعدتاً نوع نمایشگر تلویزیون شهری یعنی ال‌ای‌دی یا ال‌سی‌دی بودن از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت ویدئو وال می‌باشد. در صورتی ‌که می‌خواهید تلویزیون شهری شما ال‌ای‌دی باشد، باید هزینه بیشتری را در مقایسه با تلویزیون‌های ال‌سی‌دی بپردازید.

 

اسکلت و تجهیزات مورد نیاز جهت نصب دستگاه

هر کدام از انواع متفاوت تلویزیون‌های شهری که تولید می‌شوند، دارای اسکلت‌های متفاوتی می‌باشند. نوع اسکلت این تلویزیون‌ها، تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن‌ها دارد. از طرف دیگر اگر قرار باشد تلویزیون شهری بدون نیاز نصب شدن روی دیوار در محلی قرار بگیرد، نیاز به استفاده از اسکلت‌ها و ستون‌های فلزی مستحکم می‌باشد‌. اگر به این ستون‌ها نیز نیاز داشته باشید، قاعدتاً باید هزینه بیشتری را برای نصب بپردازید. 

میزان مصرف انرژی

هر چه تلویزیونی که شما تهیه می‌کنید مصرف انرژی بهینه‌تر و مقرون به صرفه‌تری داشته باشد، شما باید هزینه بیشتری را بپردازد. همان ‌طور که همه شما می‌دانید، تلویزیون شهری تلویزیونی بسیار بزرگ و وسیع است. قاعدتاً چنین تلویزیونی نیاز به مصرف برق زیاد دارد و همین موضوع می‌تواند در ادامه مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد. به‌ همین دلیل بهتر است که با خرید محصولاتی که مصرف انرژی پایینی دارند، در هزینه‌های آینده خود صرفه‌جویی کنید.

داخل سالن 300x200 - قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن
بررسی عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری

هنگام تهیه تلویزیون شهری به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای تهیه تلویزیون شهری نیز درست مانند تهیه هر محصول دیگری، شما باید فاکتورهای گوناگونی را مورد توجه قرار دهید. این فاکتور‌ها به شما کمک می کنند بهترین و باکیفیت‌ترین تی وی بک استیج‌ را تهیه نماید. مواردی مثل گارانتی و خدمات پس ‌از فروش، انتخاب محل نصب، انتخاب بهترین اندازه تلویزیون‌ها، توجه به میزان مصرف انرژی، امکان اتصال به سیستم‌های صوتی و … جزو آن دسته از فاکتور‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا راحت‌تر محصولی مناسب و درخور را برای خود انتخاب کنید.

داخل سالن2 300x152 - قیمت تلویزیون شهری و عوامل موثر بر آن

جمع بندی

ما در این مطلب برای شما در رابطه با تلویزیون شهری صحبت کردیم و به شما گفتیم که ویژگی این محصولات چیست و چه فاکتورهایی در قیمت نهایی آن‌ها تاثیر گذار می‌باشد‌‌. اگر به‌ دنبال خرید این محصولات هستید، سعی کنید با توجه به نکات گفته شده، روند خرید خود را نهایی کنید تا در ادامه مشکلی برای شما پیش نیاید. اگر قصد دارید که به ‌صورت مداوم از تلویزیون شهری که خریداری کرده‌اید بهره ببرید، پس باید یک محصول کاربردی را تهیه کنید که به شما کمک کند بدون کوچک‌ترین دردسری نیاز خودتان را برطرف سازد. اگر به‌ دنبال خرید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه سایت دلتا، باکیفیت‌ترین و بهترین انواع این محصولات را تهیه نمایید و از آن‌ها بهره ببرید.

LED Video Wall Cost: A Comprehensive Breakdown of Your Investment

بررسی قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button