IMG ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۰۰۳۸۲۰ 266x300 - تلویزیون شهری

تلویزیون شهری

تلاش کردیم در این صفحه مطالب مفیدی جهت آشنایی با تلویزیون شهری ، تفاوت انواع آن و معیارهای انتخاب محصول مناسب را با شما به اشتراک بگذاریم.

جهت دیدن فیلم پروژه های تلویزیون شهری خارج سالن کلیک کنید

تلویزیون شهری

 

تلویزیون شهری خارج سالن به نمایشگری گفته می شود که استانداردهای استفاده در فضای باز را دارا می باشند برای مثال  دستگاههای خارج سالن  با شدت نور بالاتر و سایز چیپ بزرگتری عرضه می گردند و به دلیل دید  در فضای باز و فواصل بیشتر تراکم پیکسل کمتری نسبت به تلویزیون های شهری داخل سالن و یا همان دستگاه های معروف به ویدئو وال دارند  همچنین این نمایشگر ها استاندارد های استفاده در فضای باز ( مانند ضد آب ، رطوبت ، ضربه ، گردو غبار و … )را دارا می باشند

کدام تراکم تلویزیون شهری برای شما مناسب است؟

تلویزیون شهری در تراکم های متنوعی تولید می شود ، فاکتور های زیادی در انتخاب نمایشگر تاثیر گذار است ، چند مورد از مهم ترین این فاکتور ها ابعاد ، فاصله دید ، نوع محتوا و کیفیت مورد انتظار خریدار می باشد.

ابعاد نمایشگر

در تلویزیون های شهری هر چه ابعاد نمایشگر بزرگتر باشد با توجه به تعداد بالاتر پیکسل ها کیفیت تصاویر بیشتر می شود ، به طور معمول برای دستگاه های خیلی بزرگ نیازی به تراکم پیکسل خیلی بالا نیست و خود افزایش سایز و نمایش تصاویر در سایز بزرگتر باعث کیفیت تصویر بالاتر می باشد. برای مثال یک تلویزیون شهری با فاصله پیکسل یک سانتیمتر (که تراکم پایینی می باشد) اگر ارتفاع این دستگاه ۷۲۰ سانت باشد تصویری با کیفیت (معادل HD) به شما نمایش خواهد داد. ولی همین تراکم برای یک دستگاه کوچکتر مناسب نمی باشد و شاید در سایز های خیلی کوچک شاید با این تراکم نتوان تصویر نمایش داد.

فاصله دید

فاصله دید فاکتور خیلی مهمی در انتخاب تلویزیون شهری می باشد، هر چه فاصله مخاطبین به دستگاه نزدیکتر باشد شما برای ارائه یک تصویر خوب نیاز به تراکم پیکسل بالاتری دارد. برای مثال وقتی دستگاه شما پشت شیشه فروشگاه نصب می شود و می خواهید مخاطبین در پیاده رو از فاصله نزدیک مطالب شما رو ببینند، شما برای ارائه یک تصویر قابل قبول نیاز به تراکم پیکسل بالایی دارید. در صورتیکه هر چه فاصله شما با مخاطبین زیاد می شود نیاز شما به تراکم پیکسل بالا کمتر می شود و در دستگاه هایی که از فواصل زیاد دیده می شوند تراکم پیکسل مطرح نیست و ابعاد اهمیت به سزایی پیدا خواهد کرد.

1 300x168 - تلویزیون شهری
تلویزیون شهری منطقه ویژه اقتصادی گرمسار (32 متر مربع)

نوع محتوای پخش

در پخش محتوا روی تلویزیون شهری هر چه تصاویر ریزه کاری بیشتری داشته باشد شما نیاز به تراکم پیکسل بالاتری دارید، هر چه تصاویر بلد تر شوند این نیاز به تراکم پیکسل بالا کمتر می شود.
برای مثال اگر شما صرفا قصد پخش متن روی نمایشگر را دارید با کمترین تراکم قادر هستید این کار را به خوبی انجام دهید ، برای پخش تصاویر تبلیغاتی که خیلی برجسته هستند معمولا تراکم متوسط کفایت می کند ولی برای پخش تصاویر با ریزه کاری زیاد مثل پخش مسابقات فوتبال شما نیاز به تراکم خیلی بالایی دارید که بتوانید تصویر خوب و قابل قبولی ارائه دهید.

انتظارات خریدار از کیفیت نمایشگر

معمولا افراد مختلف سطح توقع متفاوتی از کیفیت تصویر در تلویزیون شهری دارند برای درک بهتر این موضوع تلویزیون های خانگی رو برای شما مثال میزنم ، شاید فردی یک تلویزیون HD را به عنوان یک تلویزیون با کیفیت قبول داشته باشد ، ولی فرد دیگری فقط تلویزیون 4k نظرش را جلب می کند، شاید حتی به spf تصویر هم اهمیت بدهد و تاکید داشته باشد که حتما دستگاه قابلیت پخش spf 120 را داشته باشد.

ما بارها با خریدارانی مواجه شده ایم که نمایشگری که مورد پسند همه خریداران هست انتظاراتشان را بر آورده نکرده، همین طور نقطه مقابل آن افرادی که یک کیفیت پایین و یا معمولی را بسیار تحسین می کردند و تاکید داشتند که این سطح کیفی انتظاراتشان را برآورده می کند ، برای این امر ما به شما توصیه میکنم حتما قبل از خرید تلویزیون های شهری به طور حضوری از چند نمایشگر بازدید کنید که راحت تر بتوانید برای خرید محصول مورد نظرتان تصمیم گیری کنید.

برند پنل های تلویزیون شهری

برند و کار خانه سازنده پنل های تلویزیون شهری در خروجی این کار تاثیر زیادی دارد و معمولا مارکهای معتبر به دلیل استفاده از قطعات مرغوب تر خروجی تصویر با کیفیت تری به شما خواهند داد.

مرغوبیت قطعات در این نمایشگرها خیلی حائز اهمیت است زیرا دستگاه در معرض شرایط محیطی متنوع و سختی قرار میگیرد. در گرمای شدید تابستان زیر آفتاب و در سرمای شدید زمستان زیر برف و باران باید بتواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد و آسیب نبیند ، به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت حتی کوچکترین اجزا در این دستگاهها مهم است.

سازه ، نصب و اجرای تلویزیون شهری

سازه تلویزیون شهری با توجه به ابعاد و شرایط محل نصب به صورت های گوناگونی ساخته می شود، برای دستگاه های ابعاد کوچک تا متوسط از سازه های یک تکه استفاده می گردد که این سازه ها به راحتی قابل نصب و راه اندازی هستند ، معمولا هر چه ابعاد این دستگاهها بزرگتر شوند باید ضخامت ورق سازه و آهن کشی داخلی آن بیشتر شود تا دستگاه استحکام لازم را داشته باشد ، این سازه ها پس از ساخت رنگ استاتیک چرمی می خورند که هم زیبا تر به نظر برسند و هم از زنگ زدی آنها در مناطق مرطوب جلو گیری شود.

در دستگاه های ابعاد نیمه بزرگ از سازه های چند تکه استفاده می گردد که هم قابلیت حمل و نقل و نصب نسبتا راحتی داشته باشند هم هزینه نصب خیلی زیاد نشود برای مثال یک دستگاه یک متر در هشت متر وقتی به صورت یک تکه ساخته شود برای حمل آن نیاز به تریلی می باشد و نصب آن در محل هم خیلی سخت می شود ولی وقتی به صورت دو تکه یک در چهار ساخته شود به راحتی قابل حمل و نقل و نصب هست و پس از نصب به صورت یک تکه و یکپارچه دیده خواهد شد.

 

IMG ۲۰۲۲۱۲۳۱ ۱۸۴۰۴۷ 300x224 - تلویزیون شهری

در تلویزیون های غول پیکر شهری با ابعاد بزرگ و خیلی بزرگ معمولا از سازه های کابینتی استفاده می گردد . این کابینت ها با ابعاد حدودا یک متر مربع به لحاظ حمل و نقل و نصب بدون محدودیت در ابعاد خیلی آسان هستند ، این سازه ها به راحتی کنار هم چفت می شوند و یک تصویر یکپارچه بزرگ به شما ارائه میدهند فقط نصب این دستگاهها نیاز به آهن کشی های خاصی دارد که هزینه نسبتا بالایی را به خریدار تحمیل خواهند کرد.

optimized txeu e1672614866477 300x237 - تلویزیون شهری

تلویزیون شهری سه بعدی (خطای دید)

این تلویزیون های شهری در واقع هیچ تفاوتی با سایر تلویزیون های شهری ندارند و به لحاظ ساختار و قطعات با سایر این دستگاه ها برابرند ولی به لحاظ شکل ساخت معمولا به شکل L روی نمای دو نبش نصب می شوند و به وسیله یک طراحی محتوای خاص که مخصوص همین دستگاه ها است به نمایشگر طوری بعد داده می شود و وقتی مخاطب به دستگاه نگاه می کند حس میکند این دستگاه کاملا سه بعدی هست حتی گاهی اوقات طوری به نظر می رسد که اجزای تصویر از نمایشگر بیرون می آیند ولی این نوع طراحی است که این حس را به مخاطب القا می کند به همین دلیل به این دستگاه ها تلویزیون شهری سه بعدی خطای دید گفته می شود..

slide3bbb 300x107 - تلویزیون شهری

تلویزیون شهری سه بعدی خطای دید

مشاوره و تصمیم گیری نهایی

کارشناسی از محل امری بسیار تعیین کننده در استفاده از تلویزیون شهری خارج سالن می باشد و محل نصب باید از جهات زیادی مورد بررسی قرار گیرد تا از اتلاف سرمایه شما و ناکار آمدی دستگاه در محیط مورد نظر شما جلوگیری شود، باعث افتخار کارشناسان مجموعه ما در گروه صنعتی دلتا است که در این زمینه شما را یاری کنند تا بتوانید بهترین نتیجه را از اقدامتان بدست آورید.

 

مزایای استفاده از تلویزیون شهری برای تبلیغات

بی شک تاثیر گذار ترین ابزار در تبلیغات محیطی تلویزیون شهری می باشد ، این دستگاه ها به دلیل نور زیاد و نیز جلب توجه بسیار بالا به راحتی با همه مخاطبین ارتباط برقرار میکند و هم زمان که جلب توجه خوبی را به کسب و کار شما هدیه می کند کلیه مطالب شما را از طریق پخش تصاویر به مخاطبان شما نمایش میدهد، همین امر این دستگاه ها را یکه تاز تبلیغات محیطی می کند.

همچنین فرد با استفاده از این دستگاه ها به جز تبلیغات قادر به پخش برنامه های تلویزیونی ، مسابقات ورزشی و… خواهد بود که این امر نیز در دیده و شناخته شدن کسب و کار ها تاثیر بسیار بالایی دارد.

تلویزیون شهری قادر است هر نوع فایل تصویری با هر پسوندی را پخش نماید که این قابلیت باعث می شود هنگام طراحی تیزر دست طراح بسیار باز باشد و به راحتی بتواند با هر نرم افزاری تیزر دستگاه را آماده نماید، علاوه بر پخش تیزر و مطالب این دستگاهها قادر به تقسیم صفحه به قطعات کوچکتر و پخش مطالب مختلف در هر قسمت می باشند که این امر باعث می شود اکثر خریداران از تلویزیون شهری برای پخش دو منظوره فیلم های داخل فروشگاه یا کارگاه و تیزر تبلیغاتی به طور هم زمان بهره ببرند و این مطالب را به صورت همزمان برای آن ها پخش نمایند.

 

چرا برای خرید تلویزیون شهری ، گروه صنعتی دلتا را انتخاب کنیم؟

ما در گروه صنعتی دلتا با بیش از یک دهه تجربه در طراحی ، تولید و اجرا ، همچنین به کار گیری کادر متخصص در همه مراحل کار موفق به جذب پروژه های متعددی در سراسر کشور گردیده ایم ، همچنین در اجرای این پروژه ها در طول زمان به تجربه های گرانبهایی دست پیدا کرده ایم که باعث رعایت استانداردهای خاصی در اجرای این نمایشگرها در محیط های مختلف گردیده است که حتی گاها این تجارب با آموزه های علمی دست نیافتنی بوده است ، گروه صنعتی دلتا بر استفاده از تجهیزات مطمئن و مرغوب در اجرای پروژه ها شدیدا تاکید دارد و در ساخت نمایشگر ها فقط از برند های معتبر دنیا در این صنعت استفاده می نماید.

در بخش خدمات پس از فروش با توجه به تعداد بسیار بالای پروژه های انجام شده در این سال ها تیم قوی خدمات ۲۴ ساعته را تشکیل داده ایم که علاوه بر محصولات شرکت به دستگاه هایی که از مراکز دیگر خریداری شده اند نیز با رعایت انصاف و قیمت مناسب خدمات رسانی می کنیم و حتی لحظه ای خریداران محصولاتمان را بدون پشتیبان رها نمی کنیم و در صورت تماس فورا نیرو را به محل خریدار اعزام می نماییم.

گروه صنعتی دلتا با فعالیت در حوزه های مختلف این صنعت از واردات قطعات تا ساخت سازه ، مونتاژ ، طراحی تیزر و تعمیرات قطعات و… همگی در یک مجموعه با حذف واسطه ها شدیدا قیمت تلویزیون شهری تولید خود را پایین و کیفیت محصولات را بالا نگه داشته و محصولات خود را با بالاترین کیفیت ، مناسبترین قیمت ، با بهترین شرایط پرداخت و پشتیبانی قوی به شما خریداران گرامی عرضه می نماید و تمام علم ، تجربه ، سرمایه و اعتبار خود را با خوش رویی پرسنل خود به خدمت گرفته تا رضایت شما مشتریان گرامی که اصلی ترین سرمایه اوست ، همراه نام خود کند.

 

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button