IMG ۲۰۲۳۰۷۲۶ ۰۰۳۸۲۰ 266x300 - ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)

ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)

ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)

ویدئو وال

تلویزیون شهری داخل سالن (ویدئو وال)  indoor 

جهت دیدن فیلم پروژه ها کلیک کنید.

به تلویزیونهای شهری تلقی می شود که معمولا  تراکم پیکسل و کیفیت پخش بالایی دارند ، این نمایشگرها با توجه به اجرا در فضای داخلی نوردهی کمتری دارند و مناسب فضای مسقف هستند ، همچنین برخی استاندارد های تلویزیونهای شهری خارج سالن ( مانند : ضد آب  ، ضربه پذیر ، ضد رطوبت و ….)را دارا نمی باشند.

از این نوع تلویزیون شهری (ویدئو وال) معمولا در استودیوهای فیلمبرداری ،تالارهای پذیرایی ، داخل مساجد ، سالن های کنفرانس ، آمفی تئاتر ،فروشگاه های بزرگ ، سالن های ورزشی و… بهرگیری می شود

نسل جدید این نمایشگرها کیفیت تصویر و کنتراست رنگ خیلی بالایی دارند و محدودیت های نسل های قبلی در آنها به حداقل رسیده است از این رو با استقبال خوبی از سوی بازار روبرو شده اند .

مزیت نسل جدید ویدئو وال

۱.قابلیت اجرا در ابعاد خیلی نزدیک به ابعاد مد نظر خریدار (با توجه به ابعاد کوچکتر پنل ها)
۲.قابلیت اجرا در اشکال گوناگون و با نسبت های مختلف و متنوع
۳.صفحه نمایش مات از جنس ABS که باعث عدم ایجاد رفلکس نور در محیط پرنور می باشد
۴.شدت نور و کنتراست بسیار بالا نسبت به سایر نمایشگرهای داخل سالن
۵.عدم محدودیت در سایز دستگاه (تولید در ابعاد بسیار بزرگ)
۶.تصویر کاملا یکپارچه (بدون درز و خطوط در سطح تصویر)
۷.مقاومت بیشتر در برابر ضربه
۸.کاربری بسیار آسان مثل یک مانیتور یا تلویزیون ساده خانگی
۹.مقرون به صرفه بودن قیمت تلویزیون شهری نسبت به قیمت ویدئو وال های نسل قبل

و چندین و چند مزیت دیگر که باعث اقبال بالای این نمایشگرها در بازار های داخلی و خارجی نسبت به نسل های قبلی خود شده است

کدام نمایشگر برای محیط شما مناسب است؟

این نمایشگرها در تراکم ها و تحت استاندارد های خاصی تولید می شوند و هریک مناسب فضای خاص خود می باشند

برای مثال در فضایی که فیلمبرداری از صفحه نمایش صورت می گیرد ویدئو وال باید Refresh Rate  بالایی داشته باشد یا به  اصطلاح

  High refresh  باشد  که باعث ایجاد نویز و پرش در تصویر نشود

یا مثلا در تالارهای پذیرایی که رفت و آمد بسیار زیاد است و  دستگاه در خطر ضربه  خوردن نسبت به سایر فضاها قرار دارد معمولا از تلویزیون شهری  مدل p5 یا p4 استفاده می گردد که به دلیل داشتن ماسک از ضربه پذیری خوبی نسبت به سایر محصولات بر خوردار هستند.

برای فضا های کوچک مثل سالن های کنفرانس و حتی منازل که فاصله مخاطبین با دستگاه نسبتا کمتر است باید از تلویزیون شهری داخل سالن با تراکم پیکسل بالاتر استفاده شود.

همچنین هر کدام از محصولات داخل سالن با برندهای مختلف و متنوعی به بازار عرضه می گردند که قطعا هر برند برتری ها و استاندارد های خاص خود را نسبت به سایرین دارد مثلا در یک محصول یک ویژگی قوی تر (به دلیل تمرکز بالاتر روی آن مزیت) می باشد.

با توجه به موارد ذکر شده و نیاز به بررسی بیشتر محیط ، کارشناسان ما 24 ساعت شبانه روز 7 روز هفته در کنار شما هستند که در انتخاب بهترین ویدئو وال ممکن به شما یاری دهند و از اتلاف وقت ، انرژی و سرمایه شما جلوگیری کنند.

 

سازه ، نصب و اجرا تلویزیون شهری داخل سالن

این تلویزیون های شهری به روش های گوناگون و روی سازه های مختلفی قابل اجرا هستند و برای اجرا در هر فضا با توجه به محل نصب ، سلیقه خریدار و ابتکار عمل مجری و طراح به روش ها و اشکال مختلفی قابل اجرا هستند . در گذشته در اغلب موارد پنل های این دستگاهها روی سازه ورق CNC پیچ میشدند ولی امروزه در بیشتر موارد جهت سهولت در کار و یکپارچه تر شدن صفحه نمایشگر از مگنت (آهنربا) استفاده می گردد.

IMG ۲۰۲۲۱۲۲۸ ۱۸۲۶۰۸ scaled e1672275568287 300x275 - ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)

نوع سازه نیز بسته به محل اجرا انتخاب می گردد، معمولا برای چسباندن نمایشگر به دیوار از سازه قوطی فلزی بیشتر استفاده میشود، در این حالت خروجی کار خیلی شکیل بوده و نمایشگر با قطر ۴ سانتیمتر بدون حاشیه روی دیوار دیده میشود ، یرای اجرا روی پایه بیشتر از سازه ورق فلزی رنگ استاتیک استفاده می گردد این سازه بسیار سبک است و با حاشیه ظریف در محل خود بسیار زیبا به چشم می آید.

این نمایشگرها حتی قابلیت اجرا به صورت اشکال گوناگون با قوس و شکستگی را دارا می باشند، این مزیت باعث ایجاد تنوع های گوناگون در اجرای این نمایشگرها می شود.

البته تاکنون دستگاه های منحنی با قاب قوس دار و ماژول تخت ساخته می شدند به همین دلیل این نمایشگرها را نمی توانستیم با قوس خیلی زیاد بسازیم ولی با تولید پنل های انعطاف پذیر که جنسی شبیه به لاستیک دارند قادر خواهیم بود دستگاه های گرد با قوس خیلی زیاد بسازیم و یا به اشکال متنوع تری نمایشگر ایجاد کنیم ، این پنل ها به زودی توسط گروه صنعتی دلتا به کشور وارد خواهد شد.

IMG 20230311 WA0002 300x225 - ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)
ماژول منحنی ویدئو وال ، از جنسی شبیه به لاستیک و با قابلیت خم و لوله کردن
009 1 300x197 - ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)
ویدئو وال مخروطی ساخته شده با ماژول منحنی

جهت دیدن فیلم پروژه های تلویزیون شهری داخل سالن کلیک کنید.

 

مزایای استفاده از ویدئو وال و تلویزیون شهری برای تالارهای پذیرایی و عروسی

یکی از فضاهایی که استفاده از ویدئو وال در آن ها جنبه حیاتی دارد تالار های پذیرایی است البته امروزه همه به این امر پی برده اند و حتی افرادی که به دنبال رزرو تالار هستند تی وی بک استیج را به عنوان یکی از آپشن های اصلی در انتخاب خود در نظر میگیرند ، حال ببینیم استفاده از این دستگاه چه نقشی در تالار های پذیرایی دارد و چه قابلیت هایی را ارائه مینماید.

اول ، تی وی بک استیج اصلی که معمولا جهت پخش کلیپ ها و عکس های عروسی مورد استفاده قرار می گیرد و در سایر زمان مراسم جهت پخش دمو از آن بهره گیری می شود.

دوم ، دیزاین های دو طرف تی وی اصلی که به گوشواره های تی وی معروف است معمولا جهت پخش تبلیعات باغ تالار و عکس های عروس و داماد مورد استفاده قرار می گیرد که در سایر اوقات معمولا از این قسمت ها نیز جهت پخش کلیپ استفاده میگردد.

سوم ، میز دی جی که علاوه بر ایجاد جذابیت بسیار بالا و تبلیغ گروه موسیقی جلوی پا و وسایل گروه موسیقی را می پوشاند و باعث می شود بهم ریختگی و سیم های زیاد رد شده از زیر پای آنها جلوه ی استیج را خراب نکند ، معمولا این قسمت به صورت هماهنگ با تی وی اصلی عمل میکند.

چهارم ، دیزاین کف و سقف پیست رقص با ویدئو وال که خیلی مرسوم نیست ولی در مواردی که انجام شده جلوه خیلی زیبایی به این بخش داده است این قسمت جهت پخش دمو و معمولا هماهنگ با سایر لوازم نورپردازی کار میکند.

در کل مزیت استفاده از این دستگاهها در تالار پذیرایی این است که به مهمانان القا می کند در یک کنسرت یا فستیوال شرکت کرده اند و باعث ایجاد جذابیت زیادی برای آن ها می گردد.

جهت دیدن فیلم پروژه های بیشتر ویدئو وال تالار کلیک کنید.

داخل سالن - ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)

آگهی گروه صنعتی دلتا در این زمینه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید

این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Call Now Button